You are given a token of gratitude for stopping by

EVERYONE IS AWESOME, I WONDER IF THEY EVER THINK I AM TOO?
And yeah I used rojak language, so you might not want to read this

Kanak-kanak :]

Awak ajak sy main tembak-tembak
Sy pun ikut
Kt geng tau?
Awak bg tak sy kena tembak?

Semalam awak dtg bayar duit *lepas sy suruh :]
Sy tau, sebenarnya awak nak jumpa sy kan? Hee
Pastu awak masuk kelas kejap *time rehat
Kt semua sembang2 pasal muzik
Awak ambik milo saya, tinggal sikit!
Kureeeng
Lepas tu awak balik

Tiba-tiba, fon vibrate
Tak baca msg lg sbb tgh ada kelas
Then baca kejap
Awak cakap

"Muka u comel sgt.
Tak sanggup nak pandang.
Maluu hee"

Sy pun tersenyum sorg2 dlm kelas :)

Awak simpan hati sy dlm fon
Kenapa? :'(
Awak ckp taknak simpan dlm poket
Nanti habis penyek hee
Hati awak sy jahit dlm dada sy

Sy tny, kalau org curi hati sy apa awak buat?
Awak ckp, awak cari org tu lepas tu bunuh dia
Mcm singa :P

Half of the Year is Gone

Mid Year sudah over. Now what? Study untuk Trial la apa lg! ;D
Oh, ketakutan sudah melanda diri
Chemistry & Biology?
KITA BERTARUNG LG BULAN 8 NI
Kali ni aku mahu menang

"Menyesal? (siapa suruh tak study)
Study la! (main-main mana boleh)
Mana ada main-main! (kalau baca je baik takyah)
Ok ----------------------------- *diam"

Kawan macam mana? Setengah tahun je yg tinggal?
Akan masih berkawan atauuu
SELAMAT TINGGAL?

Boleh tak fokus subjek yg diperlukan je?
Boleh je apa salahnya. Apa kau nak?
Aku mana ada hala tuju lg. Haiiiihhh
Jadi, SCORE ALL
Ok ----------------------------- *diam
If only I have my point, I would just focus in what I need to

Kalau studies teruk, macam mana?
Bisnes la apa susah! Kau dapat 40A+ pun, tak jamin masa depan kau
Ok ----------------------------- *diam

Nak jd apa ya?
Doktor, demand tinggi tp malas nak tanggung 'kematian'
Accountant? Tolak tepi
Biologist, tengok la kalau-kalau Bio dapat super distinction
Ustazah? Aku ni layak ke?
Archeologist, sejarah kena hebat
Cikgu, boring
Chemical engineering? Chemistry pun teruk
Engineer? Busy la
Artist, darah ada, bakat je perlu diasah
Penulis? Anda rasa sy layak tak? ;)
Business woman, ada naik ada turun.
Lawyer? Tau tak Seksyen 15A tu apa?

Lepas SPM nak buat apa?
Pergi PLKN, aku nak!
Kerja? Menambah duit poket
Business pun bagus juga
Jum gunakan kepakaran dalam art
Sambung study, bidang apa?

Lepas SPM duduk mana?
Rumah la mana lg?
Universiti kut
Kahwin terus lg senang erk

NAK MINTA TOLONG
  • Syefah, Miera, tolong laaa tampar sikit saya ni kalau saya malas nak belajar ><
  • Riz, boleh tak tolong sabarkan saya kat tusyen? Rimas oh! Bukan kat awak <3
  • Cikgu Wan, buatlah saya jatuh cinta dgn Biology & Chemistry

The Tense Year

So yeah, currently in the state of pre-re-learning LOL

I had my Bio class with Cikgu Tanaka & I know there's much to refresh about Biology '--

Pn Faridah gave us many exercises on Add Math and I'm finding it's HARD haha

Pn Mahani asked us to do exercises from the Success Biology book and I'm trying NOW

MY CHEMISTRY SUUUCKSS -i need a priv tutor-

Did a Math test which Pn Chan gave, aaaand I got full marks in graph! :D But the other sections are 'blanks' -_____-

Want to know something? I read Sejarah and fell asleep for a few hours :|

Now I know, PJK is fun to learn! :D

Trying to finish my Physics revisions grrrhh

Pendidikan Islam --> I'm so blur about the tokoh and sirah gooosh

BM & BI, gonna start reading the novels and literatures soon :/

The MID YEAR EXAM is next week & I'm struggling! Gwaaarh!

My friends are giving me a big headache and heartache
*they said i'm heartless, well you are more '--
*rindu sgt kat syera bhaha
*and when i though they had changed, they're WORSE
*i can't believe that you're a hypocrite too!
*manipulating juniors mind is just wrong errr
*oh yeah, i miss you too hunn
*i hope you can just hear US

SYARIFAH NUR LIYANA --> i know you like purple :P
*dia rajin sgaaat, and sy malas sgaaat :/
*sy syaaaang awak!
*awak sgt matured
*mcm mana nak jd mcm awak? hee

I am mad because there's something wrong about becoming a Menora Tuition member in FB D:<

PS, HE'S SOOOO CUTEEEE ><
*you know who honey ;P