You are given a token of gratitude for stopping by

EVERYONE IS AWESOME, I WONDER IF THEY EVER THINK I AM TOO?
And yeah I used rojak language, so you might not want to read this

Karnival Jom Masuk U

Karnival Jom Masuk U ini berlangsung dari 27 Mac hingga 28 Mac. Tujuan ia adalah untuk mengenalkan pelajar serta pelajar lepasan dgn universiti serta kursus2 yg ditawarkan oleh mereka. SMK Main Convent, Ipoh ialah salah sebuah sekolah yg menyertai. Pada mulanya kami diberitahu bahawa kami akan menghadiri majlis penutup. Namun demikian, guru yg berkenaan telah tersilap tarikh dan sebenarnya majlis penutup telah dilangsungkan pada 27 Mac. Kami yg hadir sekadar mengunjungi booth2 yg dibuka.

Kami berpusing2 di dalam khemah tersebut (yg ada air-cond) dgn tujuan 'mengutip' goodie bags serta plbg jenis cenderahati yg ada. Bhaha. Kami juga melihat kursus2 yg ditawarkan. Banyak juga yg kami pelajari. Salah satunya, kursus veterinar hanya terdapat di 2 buah Universiti awam di Msia. Salah satunya ialah Universiti Putra Msia. Kami juga sedar bahawa kami seharusnya menetapkan bidang yg hendak diambil mulai dari sekarang.

Saya telah mengisi satu borang yg secara tiba2 diberi oleh seorg penjaga booth Cina. Jd sy tulislah apa yg diminta. Pada bahagian bidang yg diminati, sy telah menulis Mathematics & veterinar. Sy juga mengisi borg tersebut utk kawan baik sy yg terhebat di dunia. Bidang yg dimnatinya? Computer it & multimedia.

Sy mahu mengetahui ttg Universiti Sains Msia tetapi mereka telah kehabisan brochure dan kertas2 lain. Sy telah menanya ttg Sains Matematik dan pegawai tersebut berkata mereka mengajar Matematik asas yg terdapat dlm subjek2 Sains. Sy jd pelik haha.

Selepas bosan mengelilingi tmpt yg sama, sy dan rakan2 mula menjejakkan kaki ke booth2 di luar yg menjual makanan & minuman. Kemudian kami melepak dan menjadi model seketika HAHA. Bnyk gambar yg telah kami tangkap haha.

Gambar akan dimasukkan kemudian

P/S: Maaf jika anda tak suka bahasa Melayu sbb kononnya BM low class
Sy org Melayu dan sy mahu mempertahankan martabat Melayu
Jika anda lebih suka bahasa Inggeris, tukar la bangsa anda juga
Sekian, terima kasih

No comments: