You are given a token of gratitude for stopping by

EVERYONE IS AWESOME, I WONDER IF THEY EVER THINK I AM TOO?
And yeah I used rojak language, so you might not want to read this

Masammasinmanispahit #3

Duduk rumah. Selalunya best. Dapat tidur, online, makan, tengok tv and buat apa-apa je. Sekarang duduk rumah? Rasa mcm burung yg kena kurung dalam sangkar. Atau anjing yg kena ikat. Bosaaan. Terkurung and terperuk. Aku mahu ke sekolaah. Ye, jangan terkejut tapi epah rindukan sekolahnya. Rindukan kawan-kawan. Some. Welll yg baik and tak annoying lah. But mostly, rindu cikguuu??! Err whaaat? Silap. Rindu kantin! And maybe jugak rindu bas sekolah tu even tak selalu dpt duduk. 

Duduk rumah buat apa je sekarang? Tidur, makan, tengok tv and online. Study tu ada la sikit tu pun baru start this week ahaha. Nak update blog taktau nak update pasal apa. Sumber inspirasi? Mana awak? Ohh kat luar. Nanti saya cari awak ye.

Oh btw taktau lagi nak apply matriks ke tak. Padahal closing date isnin depan haha. Ngaaaauum. 

Kawan-kawan, yg kat sekolah tu jangan gaduh. Study la jangan asyik nak main je. Ke korang tak sedar SPM nak dekat dah? Sentap tak? Aku rindu korang la. Tak, bukan semua pun so jangan perasan haha. And aku rasa sangat best tak perlu jumpa kawan yg annoyed like 2 weeks! Ke korang dah berubah baik? Taktaula sebab aku dah dipisahkan dengan sekolah begitu lama *sobs 

P/S: Perutku masih gatal wuu T.T

1 comment:

Seyn Jukey said...

Apply je matrik, pergi tak pergi belakang cerita. Mana tahu dapat tempat best boleh pekena enjoy ke. Hehe